fredag 21 januari 2011

Hej Igen....

Nu var det snart ett år sen jag skrev... och snart ett år sen Pappa dog... Fick väl ett lätt sammanbrott där några månader. Men nu mår man bra igen och ser lite ljusare på livet...

Har hunnit med en härlig utlandssemester oxå... sköönt var det. Gav mersmak! Så snart ska vi börja spara så vi kan ta en tripp igen. Helst i vår men det går nog inte... ;)

I tisdags drog min granne med mig på Itrim... dags att bli av med lite Hrmm graviditetskilon... kan man fortfarande säga det även om det gått 4 år sen graviditeten?? ;)

Dricka soppor tills jag gått ner 10 kg... och redan 2,2 kg goooone! :) Men nu gäller det ju att hålla ut...
Det har gått bra hittills... jag har varit på hyffsat humör ända tills idag. Jäklar vilket dåligt humör jag vaknade med. Men tror det har gått över lite.
Ska bli skönt att åka på Revy med mamma ikväll. :) Fast då kommer första prövningen... Det är inte bullar eller godis, det är MAAAT jag vill ha!

Ja, får se om jag orkar hålla på med bloggen... den som lever får se!

1 kommentar:

  1. Jodå... man lever på denhär sidan Sverige också.. även om det känns som det just knappt så.... förkylning, mycket, mycket på jobbet.... renovering hemma osv.... känns som jag skulle vilja krypa ner i ett hål och komma fram när det är vår och varmt ute!!!

    Nåväl... jotack, det går bra med vikten fortfarande även om jag har gått upp ett par kilo, men det är rätt normalt... vill försöka gå ner lite till nu när man ska få vara med på så trevliga saker i vår (oj så glad jag blev när jag hörde nyheten!!!).

    Vi hörs snart, jag ringer när vi börjar komma ner på jorden igen på denhär sidan Sverige också.

    Kram!

    SvaraRadera