torsdag 11 februari 2010

Ny layout tack!!

Men vem fan har tid???? Inte jag iaf... jo om jag orkar så har jag nog tid oxå men vem fan orkar?? Inte ja.....

Nu sitter mannen uppe och gör det jag begär... hehe... en utlandsresa i min 30 års present... mmmm... Och en tatuering vore inte helt fel. Så för den som läser nångång ibland så är min önskan en tattoo... En jävligt snygg sådan oxå... ;) I 30 års present...

Fan nu kom ångesten tillbaka... härligt. :/

En sak har jag funderat på.... Mina älskade småtroll... dom sjunger inte med i låtar som det verkar som alla andras ungar gör... Är det för att jag lyssnar på låtar som dom inte hänger med i? eller är det för att dom inte tycker om det jag spelar??

Happ vad har hänt senaste tiden... nada... Senast imorron kommer vi att få reda på om banken tillåter mitt glasseri eller inte. Om inte så får jag väl söka jobb på ica. Eller så får jag lära mig köra en big ass jävla traktor och meja ner allt som kommer i min väg. Får väl se vad det blir... Går jag ner 10 kg och lägger på en solbränna och lyfter lite här och där så kanske jag kan locka gubbarna till att anställa mig. Får jag sitta där i camo byxor och en bikini kanske... hahhaha... Eller så får jag anställa skitsnygga 20 åriga tjejer så gubbarna har nåt fint att titta på medans dom använder mina maskiner. Det är inte dåligt.. ;)

Idag har vi vart hos våra goda grannar, det är så skönt att ha ett par goa grannar som man kan umgås med. :)

Imorron blir det badhuset en snabbis....

Hoppas och håller fan tummarna på att Bengt och Fia hänger med utomlands... fan va skoj det skulle bli!! Dom sitter på övervåningen nu och planerar!!! :) Det blir en superbra present till mig. :)

1 kommentar:

  1. Hoppas och hoppas... håller tummarna verkligen! Det är hemskt vad dyrt allt ska vara jämt att man inte kan följa sin dröm!!! Men jag håller tummarna för dig!

    Visst är det härligt med utlandssemester... det blev som sagt Cypern för oss... så vi är jättepeppade... R kan nästan inte hålla sig! Barnen längtar de också!

    Har lite lätta funderingar på om vi ska ta en tur uppåt er under påsken.. är ni i stan då eller planerar ni stuga??? Hade tänkt sportlovet först men om L kommer hit strax innan kan vi vänta till påsk... har inte sagt något till E, men hon kommer att bli jätteglad om L kommer!

    Kram

    SvaraRadera