måndag 15 februari 2010

Jupp jupp, nu är det bokat! :)

Det blev inte över min födelsedag men den 20 april är ju inte heller fy skam. :) Och det blev inte Disney Paris heller, utan Egypten Hurghada..
Benke och Fia, ska meeeed!! Fan va sköj!! :) Kommer bli superskoj, OCH skönt att åka med ett par till... För sist vi var där var försäljarna en riktig pain in the ass!! Men nu ska jag undvika dom så gott det bara går... hate them!!
Blir soool och bad...
Linnea har fått en egen kalender att titta i nu och räknar ner dagarna... För hon vet ju att hon har redan varit i Egypten men hon kommer inte ihåg ju för hon låg ju i mammas mage då. ;)

Tänkt att lillstoscha blir 3 år snart?? TRE ÅR?? Hjälp... ryser av blotta tanken på att dom snart är 13 och är trotsig liten dam men humörsvängningar och pojkproblem... Jag som lider så fruktansvärt med dom bara dom inte har nån att leka med på dagis nån dag. Hur ska JAG överleva deras kärlekstrubbel? Stackarna.... Men har jag överlevt så gör dom det nog oxå.

Glasseriet då... det.... går ... sakta... men inte säkert.... Det jag oroar mig för nu är tiden! Hur ska vi hinna allt i sommar? Orkar vi??
Men det ordnar sig nog... jag förstår bara inte hur min älskling orkar med allt i sitt huvud? Det är över mitt förstånd, han håller reda på allt... och mer därtill. Jag får hjärnsläpp bara jag tittar på pappershögen som måste in, och all renovering, plus hans renoveringar plus hans ekonomiska bit och min. Jag sitter mest och lallar med nu för jag hinner inte med i svängarna längre.
Längtar tills jag har mitt lilla mejeri och kan lalla på där inne för mig själv... haha, för det är sån jag är.

Snart ska vi gå en glasskurs oxå, så man kanske får en liten spark i baken. Kan behövas på mig iaf.... nån som är frivillig och kan ge bort en rejäl kick??

Gonatt alla!! Håll tummarna än en gång!! ;)

1 kommentar:

  1. låter härligt med semester... vi ser också fram emot vår... även om det är i maj... så vi har lite längre att vänta... MEN det ska bli härligt med sol och bad och bara vara!

    Lillstumpan ja... det är otroligt vad fort tiden går.. de växer sååå fort. Det är flera månader sedan min tjej stod framför spegeln och grät... och jag undrade om hon hade ont nånstans eller vad som var fel... Mamma, grät hon, håret vill inte ligga som jag vill... buhu... Ja... det ska visst börja redan!

    Skickar ett paket med posten till Leia... jag hoppas det kommer fram i tid. Lägger i ett kvitto också ifall hon har exakt precis det vi köpte... man vet ju aldrig, så kan ni byta till något hon inte har.

    Ha det gott!

    kram

    SvaraRadera