torsdag 18 februari 2010

Leia

Lillgumman blir 3 år idag!! Hurra hurra till henne... :)

Jag och D stog och blåste ballonger imorse tills vi var svimfärdig sen lastade på hans stora armar, för jag hade ju tänkt att jag skulle fylla rummet innan dom vaknade men när vi kom upp satt Nea på Leias säng och gosade, så dom fick ett ballongregn iaf. Leia blev jätteglad, och vi sjöng, sen frågade hon "men tålta då?" Så jag fick gå ner för att hitta nåt att sätta ett ljus i och hittade en chokladtopp som bara är fylld med socker.. ;) Och dom var rätt speedade när vi lämnade på dagis. Men vi får nog igen....

I två dagar har jag målat köksgolvet... och fint blev det. Och idag ska jag städa undan allt som blev över efter min städning i köket. Blir ju så fint när man sätter igång med ett projekt sådär. Men tur är väl att det inte kommer några folk idag förutom Mamma och pappa, vad jag vet iaf. Men annars får dom väl komma ändå. Får väl va lite stökigt..
Och så ska jag baka tårta och några muffins...

Lillgumman..... finaste trollungen som finns!!!

2 kommentarer:

  1. Grattis till lillstumpan lite i efterskott! Hoppas hon fick en fin födelsedag (och att vårt paket hann fram). Jag själv har blivit däckad av jordens förkylning plus att jag var tvungen att vara på kurs... så därför glömde vi helt bort att ringa igår.. men kanske slår vi en signal i kväll jag och barnen!

    SvaraRadera
  2. Jaa. vad önskar sig en 7-åring? Polly Pocket är en sak hon önskar sig, lego (men kolla kanske med mig först, för de har en hel del ... City-serien är populär). Pyssel önskar hon sig också och böcker (lättlästa) går också hem... kläder behöver hon också men kanske lite svårt att köpa nu... hon växer som jag vet inte vad). Men det vore jättekul om ni kom... det kommer båda barnen uppskatta!

    SvaraRadera